"Azərbaycan xalqının gələcəyi, müstəqil Azərbaycanın gələcəyi gənclərin bu gün aldıqları bilik, təhsil və tərbiyədən asılıdır." Heydər Əliyev

22 апр. 2011 г.

Mənim qrupum

    Bu il mənim rəhbərlik etdiyim L-207 qrupu (Laboratoriya diaqnostikası ixtisası) kollecimizi bitirir. Bu qrupun tələbələri mənim sevimli tələbələrimdir.Bu qrupla artıq 3 ildir ki, işləyirəm.Qrupun tələbələri BKK-nın ictimai həyatında fəal iştirak edərək, müxtəlif müsabiqələrin, yarınşların, olimpiadaların qalibləri olublar. Bu qrupda yeganə oğlan Zeynallı Hüseyn qrup qızlarının sevimlisi, müəllimlərin fəxri, gələcəyi parlaq bir nümunəvi tələbədir. Qızlarımız isə gözəl-göyçək, ağıllı-kamallı, tərbiyəli, bacarıqlı,tələbələrdir. Bütün kollecimiz onlarla fəxr edir. Qrupa 5 əlaçı, 10 zərbəçi təhsil alır.Bu il bu qrup BKK-nı bitirərək böyük həyata qədəm qoyurlar. Onlara yeni həyatlarında uğurlar, sevinc dolu günlər, müvəffəqiyyətlər arzulayıram. Əziz tələbələrim, Bizi, məni, ümumiyyətlə BKK-nı unutmayın.Siz bilirsiniz ki, mən sizi nə qədər çox istəyirəm.  

3 комментария:

  1. Анонимный4/6/11

    Salam.Mən L-207 qrupunun telebesi Agayeva Sevinc oz adimdan Fatime müellimeni bloq acmasi munasibetile urekden tebrik edirem.Fatime muellime bize bir muellime yox ikinci anamiz olub.Bizi hemise qoruyub.Biz de ona hemise laiq olmaga calisiriq.Bizim qrup numayendemizde cox decel bir qiz olan İlahedir.O da bizim bacimizdir.Bizim qrup cox mehriban, sen bir qrupdur.Biz isteyirik ki,bizim sizle olan sekillerimizi, Son Zengdeki cixisimizi bura yerlesdiresiz.Size omrumuz boyu borcluyuq.

    ОтветитьУдалить
  2. Анонимный7/6/11

    Her seye gore sagolun. Men bu qrupda oxumagima sevinirem.
    Gulnise L-207

    ОтветитьУдалить
  3. Fatime muellime <3 :* :*
    Xanim P315

    ОтветитьУдалить

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Krosword